אייל
נתתה תשובה של מנהל ,
אומרת הכל אבל לא אומרת כלום , בדלת האחורית באוטו הציר הוא מקביל לריצפה ובדלת הקידמית הציר מאונך לריצפה. (ובכלל תנועה לאורך הציר הייתה מקסימום מפילה את הדלת , הדלת באוטו,למעט גלת הזזה , נעה סביב הציר)
אני מניח שאתה מדבר על הקידמית , תקציב מוגבל , משקל דלת זניח (אין הרמה).
מה שאני הייתי עושה במקומך זה לוקח מוט הברגה , מחבר אותו למנוע DC ומלביש עליו אום , את האום הייתי מחבר לדלת (ללא יכולת סיבוב אבל עם יכולת תנועה ביחס לזווית של מוט ההברגה לדלת).
כאשר אתה הייתה מפעיל את המנוע , מוט ההברגה היה מסתובב סביב צירו , והאום שלא יכול להסתובב היה נע ביחס למוט ההברגה , והדלת הייתה זזה.
שים לב לנקודות הבאות :
במוט הברגה רגיל (שקונים בהום סנטר) תנועה של חצי מטר תיקח המון זמן (כמובן שזה ביחס למנוע אבל עדין זה נימדד בעשרות שנית , כי הפסיעה בו קטנה).
צריך לטפל במנגנון נעילת הדלת (אולי לבטל אותו).
אין בהסבר שלי היתיחסות לגובלי תנועה, כלומר אם האום מגיע לסוף הבורג הוא יפול מימנו או יתקע במנוע) , כמו כן אין לך מושג על "כמה" הדלת ניפתחה.
כמובן שיש עוד פיתרונות (כולל פיתרונות מדף) אבל אם אתה מיתקמצן בהסבר ובדרישות, אז למה שנהפוך את העולם כדי לימצוא לך פיתרון אידאלי?
אמנון