תגובה לאלי ותגובה גם לסטודנט של אוניברסיטת ת

הפורום הראשי, אתר הרובוטיקה הישראלי

המנהלים: אסף פוניס, גיא יונה

הודעהעל ידי אלי קולברג » א' פברואר 09, 2003 12:14 am

דנגורי,

1. ציטוט ממך: "בנוסף, עלה בדעתי שכנראה שבנוסף להכרת אופין הדיודה. אינך מבין שיש צורך לבדוק התנגדות דיודה בתנאים סטנדרטים לכן נוצר הסעיף התנגדות דיודה". אולי תוכל להסביר לקשה הבנה כמוני מהי בדיקת דיודה בתנאים סטנדרטים. הרי שני חלקי המשפט מהווים דבר והיפוכו. לצערי מסקנתי על חוסר הבנתך את אופיין הדיודה היא נכונה.

2. איזכור אילן רמון באמת מיותר מצידך.

3. מהי השכלתך שאתה כל כך מזלזל בפקולטות לפיסיקה?

4. האם הנדסת אלקטרוניקה "מקובלת" עליך כמקצוע שעוסק גם בפרקטיקה?

5. קשה לי להאמין ש"בטעות" הוצאת הדיון מהממסרים ואף נתת כותרת ארוכה למדי להודעת הפתיחה שלך. או שזו אולי לא הטעות היחידה שלך?

6. האם תהיה מוכן להסביר מהו טוויסטדאקדמיק מינד? והאם מדעני הגרעין הפיסיקאים עסקו בתיאוריות בלבד? (אולי חבל שלא).

7. לגבי שפיטה של נכון או לא, האם אתה מתנגד גם לחוק אוהם? שהרי גם כאן תוכל לתפוס אותי בשפיטה לגבי כך שאמרתי כי החוק נכון.

אני חושב שהדיון מיצה את עצמו ואינו מוסיף מידע חדש לחברים. ברשותך לא אתיחס לעניין זה יותר.
סמל אישי של המשתמש
אלי קולברג
מורה
 
הודעות: 205
הצטרף: ש' אוקטובר 05, 2002 11:36 pm

עדין לא ענית לשאלתי

הודעהעל ידי צדוק » א' פברואר 09, 2003 1:47 pm

מה זה מתח גבוה
מה זה דיודת מיתוג

אני ממליץ שתעבוד על עצמך בהבנת הניקרא כי זה מאוד חשוב באונברסיטה.

אין לי שגיאות כתיב אודה לך אם מצאת תציין איפה.

טעית בגדול
סימתי ללמוד לפני 5 שנים באורט יד שפירא

דרך אגב האם עשית צבא
צדוק
משתמש ותיק
משתמש ותיק
 
הודעות: 181
הצטרף: א' פברואר 09, 2003 1:32 pm
מיקום: דרומית לדרום תל אביב צפונית לבת-ים

תגובה לקולברג

הודעהעל ידי צדוק » א' פברואר 09, 2003 2:04 pm

1. מכיון שהתנגדות נעשית תוך חישוב ברב מודד של המתח המוםל והזרם הנמדד
ומכיוון שכך בדיודה זה יוצר בעיה מכיוון שהתנגדותה משתנה, יש צורך למדוד
בתנאי מתח סטנדרטי ולמתח זה בלבד. זאת כוונתי

2. קרא היטב את השתלשלות הענינים שחר התגאה שיגאל רמון למד באותה פקולטה, אני הערתי לו
שזה מיותר לגרור את יגאל רמון זכרונה לברכה לווכוח, אני מבין שהערתך
באה מקריאה לא זהירה, וממליץ לא לגרור אתו שוב לוויכוח.

3. טכנאי קרור.
4. "האם הנדסת אלקטרוניקה "מקובלת" עליך כמקצוע שעוסק גם בפרקטיקה? "
בהחלט שכן, הנסוח שלך מדויק גם

5. שחר טוען שיש לי שגיאות כתיב ,לכן לא
נורא גם השערותיך.

6. טוויסטט אקדמיק מינד זו מחשבה אקדמית מפותלת ומעוקמת שתלושה
מהמציאות , האונברסיטאות מלאות בהן, בעבר הפקולטות לפיסיקה בעיקר.
על כל מדעו גרעין שהועיל במשהו יש אלפי טוויסטט אקדמיק מינד

7. אני מקווה שאתה מבדיל בשפה העברית בין חוק מדעי לחוק משפטי, אין
לי מה להתנגד או להסכים לחוק אום המחלוקת בנינו היתה בנושא
מדידה של התנגדות דיודה
צדוק
משתמש ותיק
משתמש ותיק
 
הודעות: 181
הצטרף: א' פברואר 09, 2003 1:32 pm
מיקום: דרומית לדרום תל אביב צפונית לבת-ים

Re: עדין לא ענית לשאלתי

הודעהעל ידי מעצבן » א' פברואר 09, 2003 4:18 pm

צדוק דנגורי כתב:מה זה מתח גבוה
מה זה דיודת מיתוג

אני ממליץ שתעבוד על עצמך בהבנת הניקרא כי זה מאוד חשוב באונברסיטה
חבל שלקחת על עצמך שני תארים ביחד אומנם אתה טוויסטט אקדמיק מינד אבל
שנית תארים זה קשה אפילו לך.

אין לי שגיאות כתיב אודה לך אם מצאת תציין איפה.

טעית בגדול
סימתי ללמוד לפני 5 שנים באורט יד שפירא

דרך אגב האם עשית צבא

אם היית קורא היית רואה שהוא כתב שהוא בפסגות
ואם היית מבין משהו מהחיים שלך היית יודע שפסגות זה עתודה
מעצבן
 

תגובה - הפקולטה לפיזיקה והתנגדות לא-ליניארית

הודעהעל ידי גיא יונה » א' פברואר 09, 2003 11:31 pm

דנגורי כתב:ידוע לי שבטכניון לדוגמה אחד הנתיבים להתקבל להנדסה לתלמידים לא מתאימים הוא דרך הפקולטה לפיזיקה (שכידוע מוצפת בסטודנטים שוחרי דעת )


שלום רב דנגורי,

לצערי המידע שלך מוטעה - מתוך היכרות אישית עם מרבית הסטודנטים בפקולטה לפיזיקה בטכניון במחזור שלי, לא שמעתי על מקרה בו סטודנט נרשם לפקולטה לפיזיקה מתוך כוונה לבצע מעבר לפקולטה הנדסית, לא שכן סטודנט שעשה זאת. ישנם לעומת זאת סטודנטים רבים הלומדים לתואר כפול בהנדסה (לרוב הנדסת חשמל או חומרים) ובפיזיקה, מתוך הכרה בכך שלא כל בוגרי הפקולטה ממשיכים אח"כ לתארים מתקדמים. רוב, אם לא כל הסטודנטים, לומדים בפקולטה מתוך עניין ומקווים להמשיך בלימודים מתקדמים ולעסוק במחקר.

לגבי ההצגה שלך את הפקולטה לפיזיקה כ-"טווסטאקדמיק מיינד" - אני מוכרח להודות שלא ירדתי לסוף דעתך, ואני עדיין לא מבין למה אתה מתכוון. אם כוונתך ללימוד נושאים שעדיין לא אומתו סופית בניסויים, או לחוסר השימושיות שבמחקר מדעי טהור (אם כך, לדעתי אתה טועה). אולי הבעיה היא בהבנת הנקרא שלי, והרי גם את שחר אינני מבין (טורבן מלוכלך בחומץ ושאר פנינים...).

כמה מלים על הפקולטה לפיזיקה: לימודי תואר ראשון בפיזיקה מיועדים בעיקר כדי להעניק בסיס רחב וידע בתחומי פיזיקה שונים, כדי לאפשר לסטודנטים המסוגלים והמעוניינים בכך להמשיך לתארים מתקדמים ולמחקר. זאת בניגוד לפקולטות הנדסיות, המעניקות לבוגר ידע המאפשר לו גם להשתלב בתעשיה. בפקולטה לפיזיקה מתנהלים מחקרים רבים העוסקים במצב-מוצק (תחום המאפשר לנו לייצר שבבים טובים ומהירים יותר, מוליכות-על, מגנטיות, פולימרים מתקדמים), אופטיקה ואלקטרואופטיקה (לייזרים, סיבים אופטיים, חיישנים מסוגים שונים), פיזיקת הפלסמה (תחום חדש ומעניין שיישומיו נחקרים בימים אלו - לא מזמן ביקרתי במעבדה בה אילצו פלסמה להפיק אלומת אלקטרונים חזקה), ביופיזיקה (שילוב של ביולוגיה ופיזיקה - אני לא ממש מבין בזה), פיזיקה גרעינית (שימושים ברורים... ויש עוד - מחקרים רבים נעשים היום בשטח ההיתוך הקר, שיטה שתאפשר לנו להפיק אנרגיה ביעילות מקסימלית וללא זיהום כלל) ועוד תחומים רבים - קצרה היריעה וקצר הידע שלי מלפרט. כמובן, נחקרים גם תחומים רבים "שימושיים" פחות, כגון תורות מיתרים שונות, פיזיקת חלקיקים, יחסות כללית, אסטרופיזיקה וכו' (למרות שגם להם קיימים שימושים) - אך ללא מחקר טהור - כיצד תתקדם הטכנולוגיה? כל המהפכות הטכנולוגיות הגדולות (למעט הקיטור, אם אינני טועה) הן תוצאה של מחקר פיזיקלי שלא צפו לו כל שימוש. אזכיר רק את גילוי החשמל, שבתחילה שימש רק כגירוי אינטלקטואלי ולהופעות קוסמים בירידים, או את פיתוח מכניקת הקוונטים, שאיש לא חשב בימיה הראשונים (אולי עלי לומר - בחמישים השנים הראשונות) שיש לה שימוש כלשהו - והרי אנו חווים לה את ההמצאות הגדולות של המאה - טרנזיסטורים ומעגלים משולבים.

צר לי אם הלאתי אותך (וכל חבר אחר שלא התעייף מלקרא את היריעה הארוכה....), אך רציתי להבהיר את חשיבותה של הפיזיקה בחיינו.

בנוגע לדיון שהתנהל כאן קודם בעניין התנגדות הדיודות, אפנה אתכם לשרשרת קודמת העוסקת במדידות מתח והתנגדות, מנקודת מבט של פלט חיישנים.
http://www.robotica.co.il/forums/viewto ... sc&start=0

בברכה,

גיא יונה

נ.ב. אבקשכם להתעלם משגיאות כתיב שנקרו בהודעה, אני עייף, ועשיתי היום הרבה יותר מידי התמרות פורייה...
גיא יונה
מנהל אתר
מנהל אתר
 
הודעות: 254
הצטרף: ה' אוקטובר 03, 2002 11:18 pm
מיקום: אוניברסיטת ת"א

הא!

הודעהעל ידי השחר העולה » א' פברואר 09, 2003 11:52 pm

המצאה יותר חשובה שבאה ללא ממש מחקר פיזיקלי והיתה הכי אבל הכי חשובה היא המצאת הדפוס!!!!!! בלי זה לא היה התנך מגיע לכל העולם, מאמרים מתפרסמים , ספרים , מידע לא היה עובר מהר כל כך ובהמוניות רבה!
דפוס!!!
-במפי
www.robotica.co.il/movies/movies.php
האמת המפתיעה היא שלו היינו מאפשרים לחתולים להתקדם לעמדות כוח בפוליטיקה העולמית הרי שתופעות כמו מלחמות וטרור גלובלי היו מצטמצמות לאלתר. לעומת זאת, העצרת הראשית של האו"ם היתה מסריחה.
סמל אישי של המשתמש
השחר העולה
כותב הטור
 
הודעות: 1739
הצטרף: ג' אוקטובר 08, 2002 11:27 pm
מיקום: אוניברסיטת ת

לגיא יונה נהנתי לקרוא את תגובתך

הודעהעל ידי צדוק » ג' פברואר 11, 2003 11:43 pm

לגיא יונה נהנתי לקרוא את תגובתך

אינני חולק על הערך העילאי של מחקר טהור.

לדעתי באונברסיטאות ובעיקר בפקולטה לפיזיקה מתעסקים הרבה בטרווייליות
של הגדרות והתפלפלות בהן.

אתן לך דוגמה מהאתר הזה כדי להסביר שסיבובי מנוע הם בפרופורציה לדרך
המליץ אחד הכותבים להעזר במערכת עם שני נעלמים.וגם הרגיע שהדרך קלה....
....אפשר גם להוכיח זאת עם סביבון איזומטרי הכל בשם המדע.

מכיר אישית (לא מהשנים האחרונות) חברה שנרשמו ללמודי פיסיקה בטכניון
מתוך כוונה לעבור בשנה השניה ללמודי הנדסה.

זכותו של כל אדם ללמוד את מה שמענין אותו.

מבחינת התרומה לידע האנושי וקידום האדם חלקן של האונברסיטאות - לדעתי זניח.

כפי שאתה רואה הייתי עסוק בערבים האחרונים במחקר אנושי , מקווה לבדוק
את ענין הדיודות לעומקו,תודה על האתר
צדוק
משתמש ותיק
משתמש ותיק
 
הודעות: 181
הצטרף: א' פברואר 09, 2003 1:32 pm
מיקום: דרומית לדרום תל אביב צפונית לבת-ים

ואז גם

הודעהעל ידי השחר העולה » ג' פברואר 11, 2003 11:57 pm

אז גם תנסה לא לומר למהנדס אלקטרוניקה שתכנן ובנה עשרות מעגלים שהוא לא מבין מה זה דיודה.
-במפי
www.robotica.co.il/movies/movies.php
האמת המפתיעה היא שלו היינו מאפשרים לחתולים להתקדם לעמדות כוח בפוליטיקה העולמית הרי שתופעות כמו מלחמות וטרור גלובלי היו מצטמצמות לאלתר. לעומת זאת, העצרת הראשית של האו"ם היתה מסריחה.
סמל אישי של המשתמש
השחר העולה
כותב הטור
 
הודעות: 1739
הצטרף: ג' אוקטובר 08, 2002 11:27 pm
מיקום: אוניברסיטת ת

Re: תגובה לאלי ותגובה גם לסטודנט של אוניברסיטת ת

הודעהעל ידי xalmek » ה' נובמבר 16, 2023 11:22 pm

xalmek
רובוטריק
רובוטריק
 
הודעות: 88169
הצטרף: ה' נובמבר 16, 2023 10:48 am

Re: תגובה לאלי ותגובה גם לסטודנט של אוניברסיטת ת

הודעהעל ידי xalmek » ו' דצמבר 01, 2023 10:12 pm

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
xalmek
רובוטריק
רובוטריק
 
הודעות: 88169
הצטרף: ה' נובמבר 16, 2023 10:48 am

Re: תגובה לאלי ותגובה גם לסטודנט של אוניברסיטת ת

הודעהעל ידי xalmek » ו' פברואר 02, 2024 3:26 am

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
xalmek
רובוטריק
רובוטריק
 
הודעות: 88169
הצטרף: ה' נובמבר 16, 2023 10:48 am

Re: תגובה לאלי ותגובה גם לסטודנט של אוניברסיטת ת

הודעהעל ידי xalmek » ו' מרץ 01, 2024 8:58 pm

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
xalmek
רובוטריק
רובוטריק
 
הודעות: 88169
הצטרף: ה' נובמבר 16, 2023 10:48 am

Re: תגובה לאלי ותגובה גם לסטודנט של אוניברסיטת ת

הודעהעל ידי xalmek » ה' מאי 02, 2024 12:03 am

xalmek
רובוטריק
רובוטריק
 
הודעות: 88169
הצטרף: ה' נובמבר 16, 2023 10:48 am

הקודם

חזור אל פורום הרובוטיקה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 24 אורחים