אלי שלום,
גשר H עם טרנזיסטורים רגילים לא יכול לעמוד בזרם יותר גדול מבערך 0.5 אמפר
לכן משתמשים בטרנזיסטורים IGBT שיש להם קבלים שנשלטים בעזרת הזרם
המתחים בטרנזיסטור IGBT תלויים בהטענה של הקבלים וכך מתבצע המיתוג (ככל שהזרם גבוה יותר כך זמן המעבר מפועל למכובה קטן)
ההספק שיוצא מטרנזיסטור IGBT הוא תדר המיתוג כפול האנרגיה שצריך כדי להטעין את הקבלים
זרם הכניסה לטרנזיסטור IGBT שווה לזרם הקולקטור + זרם האימיטר (זרמי כניסה לצומת שווים לזרמי יציאה מהצומת) שווה לזרם כפול הזמן (הטענת הקבלים) כפול תדר המיתוג
שים לב בדפי הנתונים מהו הזרם המינימאלי והמקסימאלי שאתה יכול להעביר בטרנזיסטור IGBT
גודל הנגד (מחושב לפי חוק אוהם)
זרם הכניסה לטרנזיסטור IGBT שווה ל(מתח פועל פחות מתח מכובה) לחלק ל(התנגדות הנגד פלוס ההתנגדות הפנימית של טרנזיסטור IGBT)
שרטוט
ארי גרינשפון