על ידי shtroodel » ו' אפריל 25, 2003 5:27 pm
אני רואה שלתרגם ממה שכתוב באתרים שקשורים בחברה הזו אתה יודע אז על אותו עקרון יש לך שם על מנועי די סי רגילים, על סטפרים, ועל בראשלס. המנוע שאתה מציין הוא לא באמת מנוע סרבו או יותר נכון לא סרבו כמו שמכירים אותו בדרך כלל. ה"מנוע סרבו" הרגיל הוא בעצם מכלול של רכיבים סביב מנוע די סי רגיל בדרך כלל שכולל גיר כדי לתת יותר כוח על חשבון המהירות (אלה מנועים מאוד קטנים וחלשים) ומערכת בקרה בחוג סגור. יש להם טווח תנועה מוגבל (120 מעלות לכל כיוון זה פחות או יותר הסטנדרט) כשהשליטה עליהם היא תלויית רוחב פולס בצורה כזו שפולס של 1 מילישנייה יוביל לתנועה מלאה לצד אחד, 2 מילישניות לצד שני ואני מאמין שתוכל להסיק מה עושה פולס של 1.5 מילישניה... התדירות שבה הפולסים מוזנים לתוך הסרבו משתנה מחברה לחברה ומדגם לדגם אבל כעיקרון הנושא די גמיש וככל שתזין פולסים בתדירות גבוהה יותר (בתחום המותר כמובן) תקבל סרבו שהוא גם מדוייק יותר וגם "עוצמתי" יותר כלומר מומנט הפיתול שלו (הטורק) יהיה גדול יותר.
תחקור קצת באינטרנט יש לא מעט מקורות לגביי כל אחד מהמנועים. הפורום זה מקום לחקור לגביי מה שאתה לא מבין ולא שאנשים ייכתבו לך חלקים מהעבודה בו... אם יש לך שאלות ספציפיות תשאל והמון אנשים יישמחו לענות לך...
Ein Volk, Ein Reich, Ein Frrrrr!