על ידי shtroodel » ב' אפריל 28, 2003 9:48 pm
השימוש המקורי של מנועי הסרבו הוא לשליטה על חלקים נעים בטיסנים (הגאי גובה, כיוון, מדפים, מאזנות, כני נסע ומצערת במנועי בנזין), לשימושים אלה אין צורך בסיבוב רציף של המנוע אלא רק במיקום מחדש של החלק בנקודה ידועה. (סדר גודל של כ120 מעלות לכל צד מנקודת המרכז).
בתוך הסרבו יש מנוע רגיל לחלוטין על מעגלי בקרה מלאים של ניתוח הפולס שמגיע ומשום הוא נשלח למנוע בתור כיוון הסיבוב והמהירות שלו (הסיבוב מהיר יותר ככל שהמיקום אליו הפולם מכוון רחוק יותר מהמיקום הנוכחי של הזרוע (הזרוע היא למעשה הציר של הסרבו שהגיע מהמנוע ועברה מבחר גלגלי שיניים בדרך). המיקום הנוכחי של הזרוע ידוע ע"י פוטנציומטר שנותן מיקום אבסולוטי למי שהתעניין בשיטות חליפיות לאנקודר באחד מהת'רדים הקודמים.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Frrrrr!