על ידי יפתח (רמות חפר) » ג' יולי 01, 2003 11:33 pm
תראה, כל קבוצה בכל בית ספר הולכת על טכניקה קצת (או לא קצת) אחרת מבחינת היישור. ציינתי את האלכסון רק כדי להגיד איך ביצענו את זה ואיך זה עבד. כבר קשה לי להזכר, אבל נראה לי שלא חשבנו יותר מדי בכיוון של השוואה בין שני חיישנים... חשבנו יותר בכיוון של איך לישר עם חישן אחד, ואז חשבנו שיהיה לנו יותר קשה להבחין בתוכנה בין התרחקות להתקרבות כשהחיישן יהיה בניצב לרובוט. ברור היה לנו שהרזולוציה קטנה עם ההתרחקות מהקיר, אבל בחרנו לעבוד ככה בכל זאת.
בדיאבד, נראה הגיוני היישור עם שני חיישנים, אבל כאמור לא כל כך חשבנו על זה, אחרי הכל הקבוצה מושפעת מאוד מנסיונות העבר של המנחה וממה שעשו תלמידים בעבר בבית הספר. כנראה הגורמים האלה עודדו אותנו לבחור באלכסון... כאמור זה עבד, למרות שברור שלא חלק. אין חלק ברובוטיקה (בטח שלא ברמה כזאת של תיכוניסטים).
אין לי מושג מה זה אודומטרייה, אבל אם אני מבין נכון, זה מתקשר לאנקודרים, שאיתם לא עבדנו...