תגיד לי, אתה טורח לקורא את מה שאני כותבת לפני שאתה משתלח? ברצינות! כאילו לא כתבתי מי המורה שם, ומה האנשים שיהיו שם. אני לא יכולה אף פעם להתייחס לבי"ס ככיתות ריקות, כי במידה הזו, לנו יש תיכון לא משהו, ובכלל אצלנו המגמה עוד פחות (ניקינו את בהזירה! כן כן! עמלנו על זה!). עוד משהו שיש להתחשב בו זו תוכנית הלימודים - אני הייתי מצטרפת לביוטכנולוגיה אם היה אפשר ללמוד שם פיסיקה ואלקטרוניקה (הם לומדים אופיס. גאוני).
וואלה - מישהו מחבר לא נכון את המתח? איך זה יכול לקרות? יש מישהו שאי פעם התעסק קצת עם חומרה שיפקפק בזה? (רובוט שהעלה עשן 5 פעמים). הנה משהו שצריך להתחשב בו - כשהשגיאה בין החיישנים גדלה עם הזמן, התמסורת משוחררת וצריך לעשות עבודה חורנית כדי שהציר, הגלגלי שיניים והגלגל - כולם יסתובבו ביחד ולחזק את זה כל הזמן ו"צוות החומרה" שלי מבצע פעולות טרור ברובוט או בונה חיישן IR כ - ז - ה ג - ו - ד - ל (הגדרה של מרכוס) במקום להתרכז ברובוט בהורכב סופית ערב לפני התחרות הראשונה, אז נחש מה, יכול להיות שהרובוט שלי הוא לא הכי אמין בעולם...... אני כמעט מופתעת.
כמעט.
מה יש לך מלכתוב את אותה ההודעה שלוש פעמים? די כבר! יש אנשים שקוראים את הכל בפעם אחת, ולא כמוך שעוצרים איפה שמתחשק.
אם אין לך מה להגיד, אל תגיד, ובמיוחד לא שלוש פעמים.
המסקנה להיום - לחשוב לפני שמדברים ולבדוק יחידות.
יום טוב