פין C ידוע גם בתור ROLL PIN או SPRING PIN הוא למעשה פין שיכול להתכווץ מעט כדי להתאים את עצמו לקטרי חור שונים מה שמרווח את הטולרנסים או הדיוקים הנדרשים מהקדח.
ייתרון נוסף שלו הוא שבגלל שהוא שואף להפתח כלפי חוץ הוא לא נופל החוצה מהחור אלא יושב בלחץ בפנים.
http://www.engineersedge.com/roll_pin.htm
לגבי הצירים הקטנים- התאמה בלחץ אם אפשר, הדבקה (יש לחברת LOCTITE דבקים מקצועיים למטרה זו) או אם מתאם שתופס את הציר בצד אחד ונותן תבריג זכר בצד השני (בורג) בא בחשבון אז ניתן לרכוש כאלה בחנויות טיסנים או כחלק מוכן (הם מתאמים בין המנוע למדחף) או שניתן לקנות מדחף מתקפל ולשלוף את האלמנט הזה מתוך הספינר (כיפת הפלסטיק שבמרכז).
אם אתה יכול להשתמש בכזה מתאם או בבסיס של כזה מתאם עם השינויים שלך אז זה אידיאלי כי הוא פריק ועדיין נותן לחץ טוב מאוד על ציר המנוע (הוא למעשה קונוס מחורץ עם חלק נגדי מתורג שנלחץ כלפיו ומכווץ אותו כלפי הציר).
אבל גם פתרונות של הדבקה ערבית הם אפשריים כי פועל מומנט זעיר במנועים האלה...